Unexpected.


Assalamualaikum , readers :) 

Tomorrow my new result bakal keluar . Yeahhh ;) Pray for me. Aku bosan la~ Nak luahkan perasaan tak boleh. Takut ade yang terasa dan mula lah pergaduhan. Haizz. Taktau nih nak update apa. Random je lah :p Lusa orientasi . Wah wah wah , best nya ! Cek tak sabaq lah. hiwhiwhiw xD Tak sabar nak jumpa kawan-kawan yang dah lama tak jumpa. Kay , rindu la . Tapi sikit . Hohoho.  Jangan cepat touching-,- Cepat tua nanti. 

Sapa buat semakan semula? Yeah, nanti share result okay? Wawa akan share kalau result wawa okay jep :D Hewwwww~ Dah beli baju sekolah ? Kalau dah bagushhh. Kalau belum , kay takpa T__T Seminggu lagi :) Saya faham parents anda busy . Kepada yang parents tak busy , sila beli baju sekolah , stationery bagai semua anak-anak secepat mungkin k. Kesian depa tuh. Tak sempat nak try baju sekolah sorang-sorang kat dalam bilik nanti :p Ye tak bukan? Masa kecik-2 hampa sukalah kan try baju sekolah sorang-sorang kat dalam bilik. Excited lah katakan~

Selalunya korang akan buat diusia muda. Hahahhaa xDD Macam darjah dua ka , darjah 3 ka , empat ka . Kankankan? Kay , mengaku ja , Takyah segan-segan :D Tak payah malu-malu. Dulu aku tak macam tu. Well, aku ni taktau lah nak kata -__- Sumpah , tak buat benda-2 macam tu . Haha . Hairan bila tengok kawan-kawan buat macam tu. Kayy , biasa lah tu . Budak-budak lagi kenn. Taktau apa-2 . Digelar bodoh :) #ceh,senang senang aku ja kata bodoh. Heheeee :P Macam lah aku ni pandai sangattt~ 

Cuti sekolah ni , dah berapa blog aku edit . Tak lah cantik sangat . Kebanyakkan aku buat blogskin. Woahhh, tak cantik pun :) Paling lama aku buat blog kaunseling. fulamak , cik fara agak cerewet . Nak nih lah , nak tu lah . Takpa laa , aku dapat duit :') Seratushingit. Kau hado? Takkan? :P Hahahhaha , semua orang jeleshh saya dapat seratus ringgit -.- Ish , tak baik tau dak jealous-jelaous ni . LOL. Haaa, sapa nak baca private blog aku ? Angkat tangan! Haha , sapa nak baca bagi email hampa. 

NOTE : UNTUK SESIAPA YANG BOLEH TAHAN DENGAN PERANGAI WAWA SAHAJA.




2 comments:

Miss Naloda said...

saya...

kyungsoo'swaife. said...

jihah.loose@yahoo.com

saya kan beloved busybody , tapi bukan CNN :) sekian.

Post a Comment