Ramadhan.


"Bau mulut orang yang berpuasa lebih harum di sisi Allah daripada bau minyak kasturi." :)

Assalamualaikum :) Eh awak awak , puasa tak ? tak puasa ? amboih ! meh nak sebat -.- Alhamdulilah , dah 5 ramadhan dah pun dan alhamdulilah juga wawa tak tinggal puasa lagi (: Berharap sangat tahun ni nak puasa penuh , InsyaAllah dengan izin Allah. Kepada yang boleh puasa penuh , puasa la penuh. Jangan sia-siakan peluang tu. Rugii oh . serious ! Bulan ramadhan ni , jagalah tingkah laku , cara pemakaian dan juga solat . Jangan mengumpat , kurang pahal puasa nanti. Kepada non-muslim tu , hormat lah kami yang berpuasa ni. Ini tidak , makan nasi dalam van wawa. Huh? Takdak adab kan. Rasa macam nak marah ja , tapi sabar. bulan puasa kan. Lagipun dia form 2 , india , high school. Malas nak cari gaduh ~ Okaylah byee :x

1 comment:

Outbound Malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Berikan yang terbaik pada dunia, dan yang terbaik akan kamu dapatkan.

Post a Comment