Hi Manusia (Y)

 
Sweet je :'>
Assalamualaikum , 

   Okay, saya dah ada semangat nak update memandangkan blog saya ni sudah pun diubah suai mengikut cita rasa tersendiri . Dan macam mana nak cakap haa.. benda yang paling saya suka , macam latest lah :P Heee. Awesome people ? Gahgahgah, saya rindu awesome people saya :') Mereka banyak berubah. Banyak wok , banyak :((

    Actually , taktau nak cakap apa. K, cakap pasal sekolah ? Errr, sekolah macam shit . Benci duh -,- Saya akan usaha untuk menyayangi sekolah convent . Berusaha dengan gigihnya. Hewhewhew :) Kawan pun makin hari makin ramai dan makin hari makin aku observe orang. Wahh, banyak jugak kerenah yang saya kena layan  dan tempuhi. Kadang-kadang penat , tapi sabar itu kan separuh drpd iman. So , apa yang saya kena buat ialah sabar . SABAR! yeah :D No idea dah. Byee :p

Eh, belum bye lagi. Nah , tengok ni. Aku cari untuk korang ni, susah payah tau *hahahaha* ! 
#1 -Fakta
 
#2 - Hoho
#3 - Fakta
 
#4 - Fakta
 
#5
 
#6 - frust
#7 
      
     
#8 - Ini pernah berlaku pada diri saya sendiri . Awww~

 
#Second Last
 
#Last

 

One more : 
 
Special one . Kalau tak nampak tekan ni - Link gambar ni   .


Dah la cukup. Haha, kbye :) Banyak sangat ? Oh sorry . Haha, bagi aku kalau aku tengok lama-lama benda tu, aku gelak teruk sorang2.


No comments:

Post a Comment