Hey honey :)

 

Assalamualaikum :) 

Long time no update . Hehe -.- Kawan-kawan saya banyak yang dah berubah :( Hi , awak. Saya tengah sedih ni. Hhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuu. Antarnya :-

- Suraya Hanim
- Ainni Azizan
- Aqilah Hanis
- Dalilah Alias

Hi, babun. Saya makin sedih ni... Ainni? Oh, dia berubah BANYAK! Contohnya , dia dah banyak lupakan saya. Benci dia ? Benci lah jugak. Tapi sayang. Bold perkataan SAYANG :) Suraya ? Oh, dia berubah juga . Tapi aku kisah paaa :P Hhaha , k tipu. Takyah tau la hang berubah dari segi apa . Tak important k? Lainlah Ainni, dia taktau blog aku. Harhar --. Aqilah? Errr, aku taktau. Dalilah? Errrrrr, malas nak cakap dah :( Sangat sedih. Kesedihan yang amat perit membuat saya menangis setiap masa. Nah aku bagi lagu ni kat orang yang aku sayang - A Shoulder To Cry On .

4 comments:

kura said...

bold SAYANG. amboi! hahah

farzanazainal said...

alolo ><,cian nyer!

Ifah Asahari said...

Chill okayy :)
Dunia dah berubah .
Manusia ponn berubah .

~Sabarr jeaa lahh~

*Peace :D

Nur Aqilah Hanis said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment