Tomorrow.


Assalamualaikum,readers ! kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang :')

       Hello . Okay . Cakap pasal tomorrow . Ohmaigod . Last day school . Oh shit :/ Err ,untuk pengetahuan korang . Aku tak dapat 5A :') Aku dapat 2A 3B . Teruk ? yeah -.- Aku main banyak .. Tu la pasal . ok dah . Aku nangis teruk weh :'( Hanya orang terdekat tahu . muahaha . Ibu , adik janji pmr and spm nanti adik buat leklok k .

     Tomorrow last day school . aku takut . Aku takut aku nangis lagi . hewhewhewhew xD Mesti nangis punyaa . Tak sanggup nak tinggal cik farahiyah . haha . Okay -.- aku taktau sama ada dapat ke tak sbp . Andai kata tak dapat , siap kau pengetua sbp kb ! haha :P Takde ah , andai kata tak dapat . nak buat rayuan . Err , kawan aku apply St.George . Tough tak ? Bluek :p 

     Andai kata aku dapat sbp kb . Aku mesti buat PMR elok2 . Pastu apply masuk MRSM TAIPING . Then , buat dentist . AMINN :) Mulai daripada harini . Saya Najwa Izzatie Binti Rahman bercita-cita tinggi untuk berubah . YES . berubah ! Go wawa . go wawa . you can do it . a-haa :P Yeayyyyyyyyyyyyyyyyyy!! Tak sanggup nak menangis macam tadi aku menangis kat Sek.Keb.Convent Bukit Mertajam . Dekat depan bilik guru besar aku menangis . kat dalam bilik B&K banyak kali aku menangis . HAAAA . dua tempat tu aku akan ingat sampai mati >< kbye

No comments:

Post a Comment