Buat lawak bodoh :/


Assalamualaikum,readers ! kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang :')

      Hello. babe , aku malu . malu . macam mana nak tanggung malu nih? how how? tell me ? #kaunisyoksendirikohapoo. haha . okay . Tak payah cerita pasal tu . Tak ada papa pun . saja ja XD . weh weh , aku miss orang tu . Tapi , ada ka orang tu miss wawa ? mesti tak kan ? dah ada gf mana layan adik kecik ni kan #gedikaih ;p memey ar.

      uwww . Sekarang ni nak cerita tentang orang yang syok sendiri . HAHA -.- Wawa pun suka syok sendiri :) who cares . bantaii ja kadang2 kan. Update status pun pakat bantai ja . Tapi , sesetengah orang mengalami masalah hidup . Takyah la cakap depa syok sendiri . Kau tu ? tak syok sendiri ke ? wekkk :p 

    H1N1 ku , kau teruk sangat weh . sampaikan kutuk orang . mencarut . semua ada kan? aku tau aku tak perfect . tapi , aku tau macam mana nak jaga bahasa aku semasa update status . Tak payah la nak maki-maki orang kat status kau tu . Kesian orang yang kena kutuk , kena carut dengan kau :/ berdosa kau tau tak ? and bahasa menujukkan keperibadian kita . Nampak sangat kau tu low standard . Duk mencarut sini  , mencarut sana . kau ingat semua orang suka ka? lol . Bagi aku , aku tak suka sangat. Nak tengok dia tulis . Actually , aku sikit pun tak terasa . tapi , aku terasa dengan kau punya mencarut semua . Itu semua perkataan yang tidak sedap didengar dan dibaca .


No comments:

Post a Comment