Sweet 12


Assalamualaikum,readers ! kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang :')

       Hello . Heee. Today is my birthday :) 7.11.2011 . uwaaa! dah dua belas tahun . Thanks to my parents yang banyak bagi nasihat dan sebagainya kat wawa :) adik sayang ibu abah . Lol . harini aku sambut birthday aku kat Pizza Hut , Jusco. Hehe . kepada rakan sekelas atau rakan taulan yang tak dijemput . Tidak bermaksud hampa bukan kawan baik aku . bukan bermaksud hampa bukan kawan aku . kawan-kawan aku jugak . Tapi , padat laa :) takleh ajak semua . hanya yang rapat sangat2 ja bleh . 


     Jangan marah naaaa. Sayangg hampaa ! Thanks sebab bagi hadiah . Comel2 gituuuu . i like! i enjoy with all the adorable gifts >< ohhh . memang enjoy dengan hadiah-hadiah yang korang bagi . To aboy : haha -.- beli camera lomo? thanks sangat-sangat .



Nak tengok birthday girl tak ? XD


comel ? okay thanks #haha.

No comments:

Post a Comment