Sayang kau.





Assalamualaikum,readers ! kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang :')


     Hello . sorry to sape-sape yang kena marah kat facebook . bukan apa . tak tahu lah , tak boleh tengok orang godek barang kite tanpa pengetahuan. Sakit hatii . So , cepat gak lah marah ni . jangan tanya pasaipa <-- penang ohh :) 




      Mwahahaha . Harini wa jumpa dengan laling wa >_< . Ouch , dia comel sangat weh . Dia pakai baju kurung warna hijau + kuning . hihi ~ kesian dia . banyak kerja kot . huhu T^T . Itulah bila tak ada kerja bosan . Bila kerja berlambak tak larat pulak nak siapkan semua . kankan? :)




     Masuk ke tajuk balik -.- hihi . tak masuk lagi dari tadi . okay , let's begin ! to my beloved friend nama tottttt binti tittt . Aku sayang hang . Tak terkata kesayangan aku tuu XD . Tapi , kenapa hang tak puas hati dengan aku? Ada masalah apa? Okayy , aku malas nak gaduh . Masalah pun dah selesai sebab hang tiba-tiba cakap dengan aku FOR  NO REASON . kalau tidak punya lah jeling kan -.- haha . 


      Aku ingat ke budak darjah enam dah matang . Tak main ah gaduh gaduh macam kanak kanak yang tak matang uhh . Rupa-rupanya ada jugak yang suka cari gaduh ni . perangai SEJIBIK macam perangai budak darjah satu weh . kalah depa wehh . haha :p Sikit pun aku tak kisah kalau hampa nak cakap kat belakang . Cuma , aku sarankan korang mai face2face dengan aku . Cakap apa masalah hang benci kat aku dengan ainni .  ok? If you dare enough , datang lah . Kite settle slow-slow :) dengki , jealous memang sifat manusia . Wa tak boleh halang . Tapi , diri sendiri boleh elak dari dua tuh . Jauhkan kalau boleh . hihi . Tapi , seyes . Wawa tak boleh jauhkan dari dua sifat tu . Wawa suka jealous dengan orang yang wawa sayang shj. <-- itulah wawa .  




     If wawa tak layan korang . Tak bermaksud yang wawa benci korang . If nama korang ada kat dalam post wawa . Tak bermaksud wawa nak kutuk korang . Wawa sayang kawan-kawan wawa . tapi ade ke kawan wawa sayang kat wawa ? Tak ? haha , kesah pa --' Korang selalu kata kan Wawa tak reti nak pilih kawan baik/kawan setia . Korang selalu kata ainni  kawan baik dengan wawa sebab nak mempergunakan wawa . Fyi , wawa tak kisah apa pun niat ainni nak kawan dengan wawa . sebab wawa rasa ainni kawan baik dengan wawa ikhlas . Bukan nak mempergunakan wa . tapi , if ainni punye niat memang nak mempergunakan wawa . Wawa tak kisah . Sebab wawa kawan dengan ainni ikhlas :') kbye 

No comments:

Post a Comment