I Love You Pondans .


        Muahahaha . Abaikan title itu . Main-main jaa --' Takyah duk serious sangat . Dulu pondan and bapok selalunya gelaran Suraya Hanim . Err, don't know why orang panggil dia pondan atau bapok . Gilarr and su pernah cita yang dekat kedai DIY ada pondan . Pondan tu selalu usha  dia . HAHAHA XD 

       Sebenarnya wawa pun taktau nak tulis apa . no idea . Tapi nak tulis . Likeyy <3 Wawa tulis je lah ikut mood wawa okayh? :/ Semalam wawa hangout with friends dekat Jusco , Seberang perai . My friends iaitu ainnee , qama and kutek . Okayh . Depa sporting -,- 

        Sokay . Semalam hangout dengan kawan . harini hangout with sis and mom dekat Gurney. teman dearang shopping . bosan gilarrrr . Taste depa dengan taste wawa tak sama langsung :p mungkin wawa masih kecik kot . hehehehe . baju-2 memang santek tapi tak semestinya baju yang cantik akan jadi cantik bila kita pakai . Kita haruslah ikut kesesuaian dengan body and skin kita . Sesetengah orang , dia pakai baju lawa . tapi . still dia nampak huduh . rite ? tu sebab dia tak reti nak pilih baju hat sesuai dengan depa  #amikkaubahasapenangkeluaqdah.

     Harini - tadi pagi sampai sekarang dengar lagu 80's . wowwowowo , bestt ❤ i like !! like like . hahaha xD ! hihi ~ band westlife , reo speedwagon , queen and chicago paling bestt . okay , wawa tau korang tak minat . tak minat shadap yeahh xD Okay . wawa nak buat pernyataan bahawa :-


- Saya bangga menjadi anak MALAYSIA . 
- Saya bangga menjadi anak jati PULAU PINANG.
- Saya bangga menjadi anak kepada kedua IBU BAPA saya.
- Saya bangga menjadi anak murid kepada GURU GURU saya 

No comments:

Post a Comment